Just pain :]

Just pain :]

vineri, 22 aprilie 2011

Caine cu gust de fashion :]]

Intr-una din zilele mai caluroase de aprilie, am iesit cu doua prietene la o plimbare prin parc, pe alei... Povesteam, ne bucuramde soare, radeam, era iesirea perfecta! Doar ca n- a durat atat de mult cum ne- am imaginat noi initial. Vina o poarta in totalitate un catel... agitat! S- a postat in fata noastra cand am ajuns in fata casei stapanilor lui si n- a vrut sa ne mai lase sa trecem.La modul ca latra, schelalaia si arata insistent coltii. Adevarul e ca semana cu un pechinez si cu- i e frica de un mini-catel? Ei bine, noua ne- a fost! Dar am trecut peste teama si, viteaza, am facut un pas in fata. Dar reflexele cateluylui fioros au reactionat instant si a inceput sa se agate cu coltii de fusta mea lunga, tricotata si....superba! Pana sa iasa stapanul, devenise o fusta mini >.< :]]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu